Stella Artois долучається до формування нової гастрономічної культури

Stella Artois долучається до формування нової гастрономічної культури

 

photo-40-700x525.jpg

    

    Stella Artois долучається до підтримки ключових гастроподій цього року: «Young Chef's», «Salt Conference» і «Chef-Chef».

    Їжа давно перестала бути просто продуктом – сьогодні важливе не лише втамування голоду. Розвиток фуд-дизайну, урбаністичної їжі, нові смакові комбінації та увага до культури споживання – ключові тренди сучасної гастрокультури.

    Зокрема, цьому і присвячені гастроівенти «­Young Chef's», «Salt Conference» і «Chef-Chef», що відбудуться цієї осені, а їх яскравим доповненням стане Stella Artois.

    Легендарний бельгійський бренд з 600-літньою історією відомий не лише вишуканим смаком, незмінно високою якістю і популярністю у 95 країнах світу. Щоб звернути увагу на деталі, майстри Stella Artois розробили власний ритуал наливу та подачі – Perfect Serve. П’ять чітких кроків допомагають підкреслити особливий смак Stella та зробити його подачу впізнаваною і бездоганною.

    Крім того, спільні зустрічі за столом об’єднують і зближують людей, і часто такі зустрічі стають початком чогось більшого. Stella Artois розділяє ці моменти єдності, доповнює їх, адже заради моментів, вартих більшого, ми часто і збираємося.

    Відтак, партнерство Stella Artois з гастроівентами – природне продовження її естетики, де кожен келих і кожна страва набувають важливого значення. Удосконалити культуру подачі, коли кожна трапеза може бути естетичною, приємною і гармонійною – основна мета Stella Artois, якої легко досягти у партнерстві з широкими гастроплатформами.

     Гастрономічні події створюють унікальні умови для розкриття бренду. Живе спілкування із шеф-кухарями, дегустації, інтерактивні зони, тематичні майстер-класи — усе це сприяє тіснішому емоційному зв’язку зі споживачем.

    Цим партнерством Stella Artois засвідчує глибоку залученість у розвиток місцевих гастротрендів. Stella Artois стає частиною гастрокультури, що об’єднує людей, підкреслює смак страв і створює особливу атмосферу, адже саме це і є культурним кодом бренду.

 

    «Участь у гастрономічних подіях для нас дуже важлива, адже це внесок у розвиток професії шеф-кухаря. Stella Artois не просто створює продукт — ми доповнюємо і створюємо моменти, варті більшого.  Так само, як і шеф-кухарі, чия фантазія та дух експериментаторства допомагають зробити спільне споживання їжі цікавим, естетичним та особливим. Для нас це партнерство – насамперед про спільні цінності та створення незабутніх моментів, що варті більшого,”

 

— зазначила Валерія Гладиліна, старший бренд-менеджер Stella Artois компанії AB InBev Efes Ukraine.